Loving the past, living the now.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?
* Heb je een product gezien dat je graag wilt kopen, dan klik je op 'in winkelwagen'. Je kunt nu verder shoppen door op 'ga verder met winkelen' te klikken. Ben je uitgeshopt? Dan klik je op 'Mijn winkelwagen'. Je ziet nu de producten die je in je winkelmandje hebt liggen. Om te kunnen betalen, moet je je altijd aanmelden (of inloggen, als je al een gebruikersnaam en wachtwoord hebt). Je vult je gegevens in en kiest een gebruikersnaam en wachtwoord (hier kun je de volgende keer mee inloggen). De verzendkosten worden getoond. Nu hoef je alleen nog een betalingswijze te kiezen. Zodra het aankoopbedrag inclusief verzendkosten bij ons binnen is, gaan je producten op de post. 

 

Hoe weet ik wat de staat van een artikel is?
* Een groot deel van ons assortiment komt uit de jaren 50-80. Sommige producten zijn nog zo goed als nieuw en dus in een uitstekende staat, anderen kunnen licht beschadigd zijn. We vermelden altijd in welke staat de producten zich bevinden. Dit doen we aan de hand van het sterren-systeem:
Uitstekend
*****
Zeer goed
****
Goed
***
Matig
**
Slecht
*
De producten zoeken wij met veel zorg uit. We streven ernaar om voornamelijk producten met een uitstekende staat (dus vijf sterren) aan te bieden. We komen echter ook wel eens schoenen van iets minder goede staat (bijvoorbeeld drie sterren) tegen die we je niet willen onthouden, omdat ze heel apart, exclusief of super hip zijn. Producten van matig tot slechte kwaliteit zul je niet op de website aantreffen.

Hoe kan ik betalen?
* Om je bestelling compleet te maken dien je te betalen via overschrijven: NL98 INGB 0652 7848 79 t.n.v. HCM Teerling te Broek in Waterland.

 

Kan ik iets omruilen als het mij niet past?
* Natuurlijk kun je iets naar ons terugsturen als het anders is dan je had verwacht of als het niet past. Je betaalt dan wel zelf de verzendkosten (zowel van het versturen van ons naar jou, als het terugsturen van jou naar ons). Dit principe geldt ook bij acties als 'gratis verzending', in dat geval kost het terugsturen je 6,75 naast de kosten van retourzending. Neem altijd even contact met ons op (binnen 3 dagen na ontvangst) via info@goretro.nl als je iets terug wilt sturen.

 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?
* Wij bieden onze producten aan tegen standaard verzendkosten van 6,75 in NL. Omdat je de verzendkosten zelf betaalt, hebben we de verkoopprijs van onze artikelen extra laag gemaakt.
Hoe worden mijn producten bezorgd?
* Je aankopen worden met veel zorg ingepakt en in een envelop met beschermend materiaal of een shock-proof doos verstuurd. Denk je dat je product onderweg toch is beschadigd (ziet er anders uit dan op de foto), dan kun je contact met ons opnemen.

 

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
* Vanaf het moment dat je het aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) over hebt gemaakt op onze rekening (3290027 t.n.v VOF TE Holland te Watergang), ontvang je het product(en) binnen 8 werkdagen. Go Retro streeft er echter naar om de producten binnen 3 werkdagen te leveren.

 

Ik wil een product bestellen, maar hij staat op uitverkocht?
* Het is goed mogelijk dat je een product wilt bestellen, maar het uitverkocht is. Van de producten in ons assortiment is er (bijna altijd) maar 1. Het voordeel hiervan is dat je niet snel iemand op straat ziet lopen met hetzelfde paar schoenen. Maar ‘elk voordeel heb z’n nadeel’, en dat is dus dat het product al snel is uitverkocht. We kunnen daar niets tegen doen, maar je alleen adviseren: wees er snel bij.

 

Kan ik ook zoeken op een bepaalde maat of kleur?
* Wil je alle schoenen met maat 38 naar voren halen, dan voer je bij zoeken ‘maat 38’ in. Alle schoenen met maat 38 worden nu weergegeven. Ben je op zoek naar witte schoenen, dan vul je bij zoeken ‘wit’ in.

 

Ik wil graag de nieuwsbrief ontvangen
* Onze nieuwsbrief versturen we als we een update hebben geplaatst of bij speciale aanbiedingen. Dus zijn er nieuwe producten op de site, dan weet jij het als een van de eersten. Niet geheel onbelangrijk aangezien er van elk product vaak maar 1 in ons assortiment zit en een product dus snel uitverkocht kan zijn. Met een (gratis) abonnement op de nieuwsbrief zorg je dat je niet achter het net vist!